Ansök hos oss!

Här hittar du information om hur du gör för att söka ett arbete inom Bollnäs kommun. Du kan också läsa om hur vår rekryteringsprocess fungerar.

  1. Hitta en ledig tjänst som du är intresserad bland annonserna under ”Lediga jobb”.
  2. Sök jobbet genom att fylla i webbformuläret i den aktuella annonsen. Bifoga CV och personligt brev. OBS! Skicka inte din ansökan per post eller mejl om det inte står angivet i annonsen.
  3. Invänta svar på om du blir kallad till anställningsintervju eller inte.

Vi samarbetar med Varbi när vi annonserar lediga jobb. Du kan välja att skapa ett konto hos Varbi i samband med att du skickar in din ansökan, vilket gör att du kan logga in och uppdatera uppgifterna i ditt CV och personligt brev. Söker du jobbet utan ett konto kan du inte ändra uppgifterna i efterhand.

Ibland är vi flera personer som är inblandade i rekryteringsprocessen och det gör att det kan ta lite tid att välja ut de kandidater som är aktuella. Vår inriktning är att du som sökande av jobb hos oss ska få återkoppling så snart som möjligt.

Inför eventuell anställningsintervju

Om du är aktuell för en anställningsintervju blir du oftast kontaktad via telefon.

Sidinformation

Senast uppdaterad:
16 mars 2022 kl. 14.28

Sidfot