Om webbplatsen

Välkommen till Bollnäs kommuns officiella webbplats. Här hittar du information om våra olika verksamheter och tjänster.

Webbplatsen riktar sig i första hand till dig som är medborgare i Bollnäs kommun. Vår ambition är att webbplatsen ska vara lättläst, tillgänglig och korrekt. Du ska lätt kunna hitta den information du söker.

Byggd i Sitevision

Webbplatsen är byggd i publiceringsverktyget Sitevision.

Hitta rätt

Bollnäs kommuns webbplats innehåller en stor mängd information och många sidor. Menystrukturen är uppbyggd utifrån ämne och följer en standardiserad struktur som används av många kommuner. Men det kan ändå vara svårt att hitta. Ett tips är att använda sökfunktionen.

Till webbkarta

Webben A till Ö

Andra webbplatser

Bollnäs kommun har den största delen av vår information på denna webbplats. Viss information har vi valt att lägga på egna webbplatser.

Våra andra webbplatser

Ta del av webbplatsens tillgänglighetsredogörelse

Felanmäl en webbsida

Bollnas.se är en stor sajt och vi hittar inte alltid felen själva. Hittar du något fel eller information som saknas kan du rapportera in det till oss.

Exempel på fel du kan rapportera

• Tekniska fel som gör att du inte kan använda sajten, ta till dig av information eller nyttja tjänster.
  • Tillgänglighetsfel som gör att du inte kan använda de verktyg du använder för att surfa och ta till dig av information.
  • Information som saknas eller är fel.

Uppmärksamma oss på dessa fel genom e-tjänsten nedan. När du har klickat dig in i e-tjänsten väljer du kategorin Webb och sociala medier i rullisten.

Kom ihåg att beskriva felet så utförligt som möjligt, gärna med länk till sidan där felet finns.

13 februari 2023 kl. 11.38